About Me

My photo
I adore heels & cardigans, and anything else that make me smile. oh, and i'm in love with the greatest guy ever!

Saturday, April 18, 2009

100 Truths

1. Last beverage → raspberry cordial
2. Last phone call → penny
3. Last text message→ vaughn
4. Last song you listened to→ breathe, taylor swift
5. Last time you cried→ umm about a week ago i think.

SIX HAVE YOU EVER:
1. Dated someone twice → yes
2. Been cheated on? → no
3. Kissed someone & regretted it? → yeah
4. Lost someone special?→ yes
5. Been depressed?→ on and off these past 2 months
6. Been drunk and threw up? → no, gross

LIST FOUR FAVORITE COLORS:
1. red
2. white
3. black
4. yellow


HAVE YOU:
1. Made new friends → yes
2. Fallen out of love → i have
3. Laughed until you cried → yes [:
4. Met someone who changed you → yes
5. Found out who your true friends were → yes
6. Found out someone was talking about you → yep
7. Kissed anyone on your friend list → don't know what that is, ha ha
8. How many people on your friend list do you know in real life → ^
9. How many kids do you want to have → 3
10. Do you have any pets → yes
11. Do you want to change your name→ no i like my name
12. What did you do for your last birthday → went to the pool with friends, then to sam's house for home made pizza, then woden to see my then boyfriend
13. What time did you wake up today → around 9:30
14. What were you doing at midnight last night? → sleeping like a good little girl, ha ha.
15. Name something you CANNOT wait for → friday!!!
16. Last time you saw your father→ this morning
17. What is one thing you wish you could change about your life → mu family was wealthy
18. What are you listening to right now → the best day, taylor swift
19. Have you ever talked to a person named Tom → nope
23. What's getting on your nerves right now? → creaking doors
24. Most visited web page → bebo/blogger/hotmail.com

1. What's your name → monica
2. Nicknames → mon, moni, possum, chicka
3. Relationship Status → single
4. Zodiac sign → scorpio
5. Male or female or transgendered → hahaha, i'm female
6. Elementary → forest primary
7. Middle School → telopea park school
8. High school → telopea park high school
10. Hair color → dark brown with natural high lights
11. Long or short → long-ish i guess
16. Height → 173 cm
17. Do you have a crush on someone? → indeed i do
18. What do you like about yourself → my music taste
19. Piercings → ears
20. Tattoos → none
21. Righty or lefty → righty

FIRSTS :
22. First surgery → haven't had any
23. First piercing → ears when i was little
24. First best friends → frances, aj & tony
26. First sport you joined → gymnastics
27. First pet → rabbit
28. First vacation → sydney
29. First concert → none yet
30. First crush → angus midelton, hahahahaha
49. Eating → meat loaf & sushi
50. Drinking → pineapple juice
52. I'm about to → make breakfast, yum
53. Listening to → norah jones, john lengend, john mayer & taylor swift
55. Waiting for → my ipod to sink.

YOUR FUTURE :
58. Want kids? → yes
59. Want to get married? → yes
60. Careers in mind? → fashion designer, accountent or an architect

WHICH IS BETTER WITH THE OPPOSITE SEX?
68. Lips or eyes → eyes!
69. Hugs or kisses → hugs
70. Shorter or taller → taller
71. Older or Younger → as long as he's born in the same year it doesn't really matter.
72. Romantic or spontaneous → spontaneous!
73. Nice stomach or nice arms → stomach :D
74. Sensitive or loud → depends
77. Trouble maker or hesitant → badboy, ha ha

HAVE YOU EVER :
78. Kissed a stranger → wth? no.
79. Drank hard liquor → nope
80. Lost glasses/contacts → yes
81. Sex on first date → no
82. Broken someone's heart → i hope not
83. Had your own heart broken → yes
85. Been arrested → nope
86. Turned someone down → yep
87. Cried when someone died → yes
88. Liked a friend that is a girl? → no more than friends
DO YOU BELIEVE IN:
89. Yourself → usually
90. Miracles → yes
91. Love at first sight → nope
92. Heaven → yes
93. Santa Clause → haha, if i did i'd probably get mroe presents
95. Kiss on the first date? → no i like to suss out the guy
96. Angels → no

ANSWER TRUTHFULLY:
97. Is there one person you want to be with right now? → yes, tony
98. Had more than one boyfriend/girlfriend at one time → nope
99. Had a pregnancy scare? → no
100. Posting this as 100 Truths? → yes

No comments:

Post a Comment